سایت روزنو | روزنو | Roozno

به روز شده در: ۰۲ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
کد خبر: ۶۴۷۵۱۵
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۰۲ مهر ۱۴۰۳

طالع بینی و فال تاروت دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳ | پیشگویی امروز با فال تاروت کبیر

فال تاروت دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳ را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.
روزنو :
طالع بینی و فال تاروت دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳ | پیشگویی امروز با فال تاروت کبیر

 فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت‌‌‌ انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل‌ فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت‌ اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید.

یکی از قدیمی‌ترین روش‌های پیشگویی یا الهام بخشی در تاریخ، تاروت بوده هست. تاروت در قدیم مورد توجه اشراف و ثروتمندان بود زیرا دسترسی به پیشگوی مسلط در زمانی که حاکمان آن را ممنوع کرده بودند پرهزینه و سخت بود. امروزه نیز افرادی که به تاروت تسلط داشته باشند نادرند و یا هزینه‌های زیادی را دریافت می کنند.تاروت یک بسته کارت بازی است که از اواسط قرن پانزدهم میلادی در مناطقی از اروپا برای انجام بازی هایی مانند تاروچینی ایتالیایی، تاروت فرانسوی و Königrufen اتریشی استفاده می شد، که بسیاری از آن ها هنوز هم بازی می شوند. در اواخر قرن ۱۸ میلادی، برخی از انواع تاروت، به عنوان روشی برای پیشگویی و دست یابی به اهداف غیبی و اسرار آمیز، از طریق خواندن کارت ها و فال گیری با ورق مورد استفاده قرار گرفت.

فال تاروت امروز دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳

فال تاروت دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳برای متولدین فروردین

متن فال:

روزنه های امید، روشنایی ها در تاریکی،قسمت و سرنوشت روشن. روشنی ستاره اقبال و سرنوشت- پایان روشن در پیش رو داشتن در کار ها و امور زندگی- شادی بسیار زیاد از رسیدن به اهداف در زندگی

یک معامله سودمند. فائق شدن بر مشکلات مالی و مادی. امیدوار بودن نسبت به یک موضوع

یک مشکل یا ناراحتی و مصیبتی را پشت سر گذاشتن، سفر به راهی کوتاه. سفر داخلی

فال تاروت دوشنبه دوم مهر ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت 

 

 
 
عکس روز
خبر های روز